wtorek, 8 marca 2011

Maślane ciasteczka

  Pół dnia chodziło dziś za mną "coś słodkiego" (chyba wiecie o co mi chodzi ;p ), więc musiałam coś na to poradzić i wynalazłam na blogu Najsmaczniejsze.pl ten oto przepis. Wydał mi się nadzwyczaj właściwy na moją dzisiejszą "dolegliwość", a przy okazji sama sobie zrobiłam dodatkowy prezent na dzień kobiet :p No i wyszły mi takie oto, trochę krzywe, ale jakże pyszne ciasteczka. Bardzo kruchutkie i delikatne, nic tylko się nimi zajadać.












Składniki na 3 blachy ciasteczek:
  • 200 g margaryny
  • 0,5 szkl. cukru pudru
  • 30 ml mleka
  • 1 jajko
  • 10 g cukru waniliowego
  • szczypta soli
  • 1,5 szkl. mąki

 
  Miękką margarynę ubić mikserem, następnie nie przestając miksować pokolei dodawać powoli pozostałe składniki: cukier puder, mleko, jajko, cukier waniliowy, sól i po łyżce mąkę.

  Gdy ciasto będzie wyrobione na jednolitą masę,wkładać je do szprycy do dekorowania tortów i wysciskać różne kształty na blachę wyłożoną papierem do pieczenia.

  Piec 12-15 minut, aż się zrumienią w temp. 180 st. C.


    Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz